REKLAMASJONER OG RETUR

Transportskader og reklamasjon

Ved eventuelle transportskader må dette meldes til sjåfør i forbindelse med henting/mottak av varene. I tillegg meldes dette via e-post til oss med nødvendig dokumentasjon (bilder, liste over skadede deler) for videre oppfølging.

Eventuelle mangler ved leveranse (komponenter som mangler, feil som kommer til syne når varen er pakket ut osv.) må meldes tilbake til oss skriftlig (e-post) uten unødig opphold. For at vi raskest mulig skal rette opp i evt. mangler, ber vi om best mulig dokumentasjon i form av bilder, vare-liste og kort beskrivelse etter hva som er mest hensiktsmessig. Vi anser det som rimelig at dette er meldt oss senest innen en uke etter at varene er utlevert fra transportør.

Ved feil eller mangler ved produkter, må dette på samme måte meldes til oss skriftlig uten unødig opphold. Vi følger Forbrukerkjøpsloven og reklamasjoner blir håndtert i henhold til denne. Informasjon om eventuelle garantier ut over dette er oppgitt på vår hjemmeside, http://www.norgesgjerde.no/.

Retur

All retur av varer skal avtales/godkjennes av oss på forhånd. Overskuddsvarer returneres normalt ikke, ei heller varer som er modifisert/tilpasset ordre (f.eks. trapp).

Eventuelle feil/mangler som vi er ansvarlig for, blir erstattet av oss uten unødig opphold og uten ekstra kostnad for deg men er dog begrenset til selve varens kostnad.

Feil og mangler som oppstår på grunn av feil mål osv. oppgitt av kunde, belastes normalt kunden i sin helhet.

Facebookgoogle_pluspinterestmailFacebookgoogle_pluspinterestmail

Kontaktinformasjon

Besøksadresse:
Lundevågveien 8
4550 Farsund

Postadresse:
Postboks 152
4552 Farsund

Org.nr: 995 453 037
Telefon: 383 90 400
E-post: post@norgesgjerde.no

Nyhetsbrev

Sosiale medier

Gjerdekalkulator

Copyright 2019 Norgesgjerde AS | Drift og kode: Webcode AS